Підписатися на RSS

Соціально-психологічна служба

ЗОШ I-III ст. №1 імені ГЕРОЯ УКРАЇНИ Андрія Снітка СМТ МАНЕВИЧІ, вул. Комарова, 6.
Соціально - психологічна служба нашої школи була створена у серпні 1992 року. З часу заснування і по сьогоднішній день психологом у школі працює Матвєічева Алла Яківна, спеціаліст вищої категорії.Матвеічева Алла Яківна - психолог ЗОШ №1Матвеічева Алла Яківна З 1996 року прийнята на посаду психолога (а з 2004 року переведена на посаду соціального педагога) Кубах Олена Володимирівна, спеціаліст вищої категорії. Кубах Олена Володимирівна - соціолог ЗОШ №1Кубах Олена Володимирівна
Соціально-психологічна служба працює за напрямками, що включають: роботу з учнями, їх батьками, педагогічними працівниками. Мета даної діяльності – створення сприятливих умов для розвитку і соціалізації, психологічного комфорту і безпеки учнів.

Для реалізації цієї мети використовуються різні види робіт:

1) Консультативна, яка полягає у професійному вирішенні тих проблем, з якими приходять до психолога та соціального педагога.
2) Психодіагностична включає організацію комплексного соціально-психологічного дослідження, яке потребує ґрунтовного аналізу та інтерпретації отриманих результатів. На підставі результатів психодіагностичних досліджень робиться висновок про подальшу корекцію або консультаційну роботу.
3) Психокорекційна робота направлена на розвиток здібностей, формування особистості учня, подолання негативних явищ у навчальному закладі, в сім’ї, соціальному оточенні.
4) Профілактична робота направлена на попередження, запобігання правопорушенням, насиллю серед неповнолітніх, навчання конструктивного розв’язання конфліктів, орієнтацію на здоровий спосіб життя, психологічну просвіту батьків.
У цьому напрямку проводяться різні заходи, ми співпрацюємо з центром соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді, службами у справах дітей, центром зайнятості, закладами охорони здоров’я тощо.

Соціально-психологічна служба:

· Здійснює психологічний супровід розвитку дитини.
· Визначає психологічну готовність дітей до навчання у школі (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові до школи).
· Вивчення процесу адаптації першокласників та п’ятикласників до шкільного життя.
· Психологічний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру, стимулювання саморозвитку та самовиховання, консультування з особистісних проблем, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, психологічна допомога в кризових ситуаціях).
· Допомога в професійному самовизначенні старшокласників.
· Робота з учнями старшого шкільного віку (виявлення психологічної готовності до «дорослого життя»).
· Виявлення дітей девіантної поведінки (діти, що мають труднощі в навчанні, поведінці; емоційні розлади).
· Рекомендації та поради батькам, вчителям, учням.
· Психологічна діагностика важковиховуваності та акцентуації характеру.
· Розробка програм педагогічної та психологічної корекції неадекватної поведінки.
· Профілактика правопорушень.
· Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя.
· Попередження суїцидної поведінки.
· Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу.
· Врегулювання конфліктних ситуацій.
· Робота з обдарованими дітьми.
· Робота з дітьми різних категорій (сиротами, напівсиротами, з малозабезпечених сімей, з багатодітних сімей, що постраждали від аварії на ЧАЕС…)

Кiлькiсть переглядiв: 740

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.